2015. január 31., szombat

Élet a fejlesztő szobában

Élet a fejlesztő szobában

Avagy a kognitív fejlesztés, iskola - előkészítés, tanulásmódszertan...

A kisebbek általában a társakkal együtt, a nagyobbak inkább egyedül szeretnek a fejlesztő szobában tevékenykedni. Mi pedig igyekszünk az igényeikhez igazodni, hogy minél hatékonyabban és minél jobb hangulatban tudjanak ügyesedni, okosodni, tanulni, fejlődni. Legyen szó bármelyik foglalkozásunkról, hisszük, hogy a szeretetteljes és bátorító légkör, a játékok, a szemléltetés, a megtapasztalás, a sikerélmény, az alkotás öröme, a megértés élménye mind hozzájárul ahhoz, hogy a gyerekek (újra) megszeressék a tanulást. Hogy kell elképzelni egy foglalkozást? Valahogy így: rejtvények, társasjáték, kártyázás, ujjtorna, szembekötős, rajzolás, festés, logikai játékok, gondolkodtató feladatok, találós kérdések, izgalmas történetek, fejtörők és nyelvtörők, mesék…




Még több kép itt látható

Nyári Táborok 2014.

Nyári Táborok 2014.

Ebben az évben is zene – mese tábort, élmény és képességfejlesztő tábort valamint állatbarát tábort szerveztünk.








Még több kép  a Zene - mese táborról itt látható

Még több kép  az Élmény és képességfejlesztő táborról itt látható

Még több kép  az Állatbarát táborról itt látható

Nyári Intenzív Fejlesztés és Iskola - előkészítés 2014.

Nyári Intenzív Fejlesztés és Iskola - előkészítés 2014.


Az első héten a téri - síki - idői tájékozódással, a testsémával és az érzékszervek megismerésével foglalkoztunk kiemelten. A formaállandóság fejlesztésével pedig a betűk tanulását és megkülönböztetését alapoztuk meg.



A második hét a verbalitás jegyében telt: szókincsbővítés, hallási emlékezet, beszédészlelés - és beszédértés fejlesztése, hangok megkülönböztetése.


A harmadik héten következett a logika hete. Sokat számoltunk, fejtörőket oldottunk meg, valamint sormintákkal és számsorozatokkal foglalkoztunk.



A negyedik héten a finommotorika fejlesztése és a vizuális területek kerültek a középpontba.





Még több kép  itt látható